Klantenservice

Bestelling

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levering en plaatsing gebeurt van maandag tot en met vrijdag. In onderling overleg met onze planningsdienst kun je de dag en het dagdeel kiezen. 

Wij streven naar volledige levering uit voorraad van alle producten en stellen steeds alles in het werk om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, doch altijd binnen de 30 dagen. Uiteraard behoud je het recht om jouw order op elk moment te annuleren, mocht de levertijd worden overschreden. Als je zeker wil zijn of het product voorradig is, kan je altijd mailen naar info@stoke.be of kan je bellen naar +32 484 99 05 85.

Product niet (meer) leverbaar

Door de Corona-crisis zijn er een aantal producten moelijker leverbaar of wordt de leveringsdatum uitgesteld. Een artikel of bestelling kan soms niet (meer) leverbaar zijn. Als je al betaald hebt, storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op jouw rekening of stellen we je een alternatief product voor.

Betaling

Bancontact / Mister Cash

Met Bancontact / Mister Cash kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankoop afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Je kan direct gebruik maken van Bancontact / Mister Cash, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Belfius Direct Net

Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar Belgische klanten. De Belgische consument kan op deze manier in zijn of haar vertrouwde bankomgeving veilig realtime betalingen verrichten. 

Betalen met Belfius Direct Net is heel eenvoudig en verloopt snel. Jouw aankopen zijn binnen een paar seconden betaald. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven.

KBC/CBC-betaalknop

De KBC/CBC-betaalknop is alleen bruikbaar in België, voor Belgische klanten van de banken KBC en/of CBC. Klanten van deze banken kunnen met de KBC/CBC-betaalknop eenvoudig en direct hun online aankopen betalen via hun eigen vertrouwde bankomgeving.

Kredietkaart

Je kan bij ons betalen met jouw MasterCard of VISA kredietkaart. De gegevens vul je in over een beveiligde verbinding zodat je geen risico loopt. Een kredietkaart betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we jouw bestelling direct kunnen verzenden.

iDEAL

iDEAL is een van de snelste en veiligste online betaalmethodes voor Nederlandse consumenten. Het is veilig en de betaling wordt direct verwerkt. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.

Kortingscode gebruiken

Ben je in het bezit van een kortingscode of cadeaubon? Dan kan je deze in de winkelwagen invullen. De korting zal dan direct worden verwerkt waarna je met korting kunt bestellen.

Verzending

Afhalen in STOKE Outdoor Cooking Centre

Indien je jouw bestelling wenst af te halen in ons Outdoor Cooking Centre, kan dit tijdens de normale openingsuren. Je ontvangt een e-mail van zodra je bestelling klaar is om af te halen. 

Verzending via Bpost

Heb je alleen accessoires besteld dan verzenden wij deze met een reguliere pakketzending. De bestelling wordt met uiterste zorg verpakt en indien voorradig dezelfde dag nog verzonden.

Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België. Afhalen in ons Outdoor Cooking Centre is uiteraard ook mogelijk.

Verzending

België

 

0-5 kg

€6,00

 

5-10 kg

€7,20

 

10-30 kg

€10,70

 
Persoonlijke levering op afspraak

Bij bestellingen van een totaalgewicht meer als 30 kg of bestellingen meer dan 900 euro nemen we persoonlijk contact op voor een leveringsafspraak. Uiteraard mag je in overleg met ons ook zelf bepalen op welke dag je de barbecue, terrasverwarming of meubilair wilt ontvangen. 

Wij bezorgen onze barbecues liever zelf, met vervoer op maat, en geven dit niet mee aan een externe transporteur. Dit doen wij uit voorzorg voor eventuele beschadigingen aan houtwerk of natuurstenen bladen. De gemiddelde levertijd voor een OFYR barbecue is 2 tot 4 weken.

Retourneren

Wat als er een defect in het product is?

Als er een productiefout in het geleverde product zit; zal STOKE deze kosteloos vervangen.

Wat als je toch niet tevreden bent?

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. 

Zoals je van ons een kwaliteitsproduct in goede staat wilt ontvangen, verwachten wij dit natuurlijk ook van jou wanneer je besluit iets terug te sturen. Graag ontvangen wij het product in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen maar ga het alsjeblieft niet gebruiken. Voorbeeld: haal een barbecue of pan uit de doos en bekijk het goed, maar ga er niet mee koken.

Omruilen of geld terug?

Als je hebt aangegeven het product te willen ruilen dan sturen wij na ontvangst van de retourzending dezelfde dag nog het vervangende product naar je toe. Wil je na een retour liever het aankoopbedrag teruggestort krijgen? Geen probleem, dit storten wij binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen terug op jouw rekening.

Retourproces opstarten

In het geval dat je een product wilt retourneren kun je contact met ons opnemen via guy@stoke.be. Je dient in het bezit te zijn van de factuur en het product moet onbeschadigd bij ons aankomen. De verzendkosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening. Kan het product niet met gewone brievenbuspost of postpakket retour gestuurd worden hou dan rekening met ongeveer € 45 transportkosten voor de retourzending. Dit geldt voornamelijk voor barbecues en buitenkeukens die met vrachttransport vervoerd moeten worden.

Wanneer krijg ik een antwoord op mijn retour?

Wij werken steeds zo snel mogelijk, meestal mag je een antwoord binnen de week verwachten. Binnen die periode delen wij je ook mee wanneer jouw product wordt verzonden of wanneer je jouw geld terug krijgt.

Varia

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar guy@stoke.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij een onafhankelijke geschillencommissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zit je nog met vragen? Wij staan paraat!

Heb je nog vragen over onze producten, de levering, garanties, maatwerk, … Onze medewerkers helpen je graag verder. Je krijgt snel antwoord en deskundige hulp. Je kan ons contacteren via guy@stoke.be of via telefoon op +32 484 990 585.